Ἄνθρωπος: ἄνω θρώσκω, τὰ ἄνω ζητῶ, ἄνω σχῶμεν τὰς καρδίας!

Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014

Εἰς τήν Ἀειπάρθενον Θεοτόκον - Ἅγιος Νεκτάριος



Παναγία ἡ Ἱεροσολυμίτισσα
Εἰς τήν Ἀειπάρθενον Θεοτόκον
 Φωταγωγικός, ἦχ. γ΄. 

Μήτηρ φωτός ἀδύτου φωτί σου φώτισόν με,

ἀπέλασον τά σκότη καί ὅλον ἅγνισόν με.

Φωτιστικαῖς ἀκτῖσι τόν νοῦν καταύγασόν μου,

τάς φρένας τήν καρδίαν φωτός Σου ἔμπλησόν μου.

Βαδίζειν φώτισόν με ὀρθῶς Παρθενομῆτορ,

τάς θείας τρίβους κόρη, ἁγνή θεοκυῆτορ.

Ὁμίχλην τῶν παθῶν μου διάλυσον φωτί Σου,

διάνοιξον τάς κόρας τῇ θείᾳ χάριτί Σου.

Τόν νοῦν μου σκοτισθέντα καταύγασον αὐγῇ Σου,

καί σκέδασον τήν πλάνην τῶν λογισμῶν φωτί Σου.

Πύλη φωτός Παρθένε σκηνή τοῦ Μαρτυρίου,

φωτί Σου λάμπρυνόν με θρόν' ἀγλαέ Κυρίου.

Νεφέλη φωτοφόρε φωτώνυμε Μαρία,

ῥῦσαί με Σαῖς πρεσβείαις Μῆτερ Ὑπεραγία.

Πάναγνε φωτοτόκε Ναέ ἡγιασμένε,

πίστεως φῶς μοι δίδου ἀεί Μήτηρ Παρθένε.

Ὑπέρφωτε Μαρία Σύ φωταγώγησόν με,

ἐλπίδα δ' οὐρανίαν ἁγνή χορήγησόν μοι.

Ἀγάπης ἀειφώτου πλήρου μου τήν καρδίαν

καί πάρεχέ μοι λόγον πρός θείαν Ὑμνῳδίαν.

  
Ἅγιος Νεκτάριος
Ἐπίσκοπος Πενταπόλεως
 

Πηγή: Θεοτοκάριον Ἁγίου Νεκταρίου, σελ. 43

Δεν υπάρχουν σχόλια: